Çizgi Roman, Film-Dizi, Oyun, Etkinlik haberleri, Cosplay galerileri ve Podcast yayınları!

Balkon Keyfi 52 – Suicide Squad / Gerçek Kötüler

COVER

Selam Gençler!

Balkon Keyfinin 52. Bölümünde Saygın ile Suicide Squad filmini konuşuyoruz!

Yoğunluktan bir araya gelip podcast çekmek bu sıralar çok mümkün olmadığı için teknolojinin yardımıyla evlerimizden bu kayıtları yapmaya çalışıyoruz. Bu nedenle ses kalitesinde biraz sıkıntı olabilir ama göz yumarsınız diye düşünüyoruz.

Bu arada kaydı alırken kayıt programının durduğunu fark etmemişiz ve öyle havaya 1 saat konuşmuşuz. Elimizden geldiği kadar toparlamaya çalıştık. Şunu anladık ki, eğer ertesi gün işimiz olmasa ve bazılarımızın çoluğu çocuğu olmasa sabaha kadar konuşurmuşuz ^^

Şimdiden söyleyelim. Bilen biliyor artık. Podcastlerimizde spoilerları önemsemiyoruz. Yani dinlemeyi göze alanlar dinlesin!

Ana sayfadaki, sitenin sağ kolonundaki ve/veya aşağıdaki playerdan play tuşuna basıp podcast’i direkt stream etmek suretiyle muhabbetimize kulak misafiri olabilir, hemen altında bulunan download yazısına tıklayarak bilgisayarınıza/telefonunuza indirebilir, yazının altındaki yorum kutusu, facebook sayfamız,  facebook grubumuz ve twitter üzerinden muhabbete ortak olabilirsiniz.

Audio Player

TuneIn Radio üzerinden dinlemek için tıkla!
iTunes üzerinden dinlemek için tıkla!

 

TwitterYoutube ve Google + hesaplarımızdan da bizleri takip ediniz, Seviniz bizi!
Bu arada dost sitemiz Paralel Evren Çizgi Roman Dükkanına da göz atın!


Comments to Balkon Keyfi 52 – Suicide Squad / Gerçek Kötüler

  • Filmle ilgili suraya yorumumu birakayim dursun. Filmi sinemada izlemedim bvsden sonra aldigim bi karadi. Film ortalama bir holywood film olmus diyebilirim gideri var, basi kici belli , klasik warner filmi olmus bence.
    Suicide squadin hype ina kapilmayin arkadaslar fazla guzel bir film beklemeden izleyin. Filmin boklanmasinin bence 2 buyuk sebebi var. Ona gelmeden ekleyeyim film kesinlikle r-rated olmaliydi eger kaliteli olacaksaydi.
    Sebepler. 1-Klişeler Dedigim gibi malumunuz klasik holywood filmi olmus. Filmin sonu , ilerleyis vs.
    2-Karakterler. Gelisimleri, hikayeleri vs vs. Evet 2 saatlik filmde hepsini anlatman zor falan filan, hepsinin derinlikli hikayesini gormeyi beklemeden izledim ama benim takildigim asil nokta su: iyi misiniz kotu musunuz bi karar verin lan! Deadshot yok ben kadin ve cocuklari oldurmem, yok iste kizimi en iyi okullara gonderin hassiktr lan sen orospu cocugu bir kiralik katilsin, kaptan bumerangin barda gozleri dolarmis lan sen dunyanin en yavsak adamisin ulan bu herif zaten pezevng gibi duruyo kadin oldu diye mi aglicak. Harley quinn o enchantress mi ne onun teklifini kabul eder abi, dunya yi kurtarmaya caliscakmis peh, o guvenlik ekibi jokeri vurdu lan! Filmin sonundaki deadshotla kizi sahnesi en kotu sahneydi bence.
    Bide bunlar yetersiz adamlar abi podcasttede bahsettiniz gibi keske daha gucsuz bi dusmanla karsilassalardi. Jokere gelince jared leto iyi oynamis onda bi sikinti yokta joker bildigin polat alemdar olmus baba. Son olarak evet film Karanlik

    Cagatay C 20 Eylül 2016 10:34 Cevapla
  • Ulan su film r rated olsaydi ve robert rodrigez cekseydi ilginc bisey izleyebilirdik

    Cagatay C 19 Ekim 2016 14:05 Cevapla

Yorum Yapın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading...
Menu
Devamını oku:
hemlock-grove-2
Hemlock Grove ’dan Yeni Sezon Görüntüleri!

Sanırım ara sezon diziler arasında en çok beklediğim dizi Hemlock Grove. Bir Hannibal değil tabii...

wtd
DÜNYA TABLETOP GÜNÜ KUTLU OLSUN!

  Geekler, oyuncular, masa üstücüler! Bu güzel 30 Mart günü Geek & Sundry'deki arkadaşlar tarafından...

Kapat